Шановні користувачі!

Ми зупиняємо підтримку сервісу [WOC] online. А з 1 червня 2024 року сервіс буде закрито. Якщо вам потрібна якась інформація, яка зараз опублікована чи зберігається тут, то ще є час її зберегти на інших носіях. Навчальні курси, які стосуються гри Світ Громад, 54 професій ХХІ століття та проекту На емоціях будуть перенесені на інші носії та платформи з відкритим доступом для всіх, хто має на них право.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтесь будь ласка на е-пошту: game@woc.org.ua

Час виконання
25 хв
Складність
Навички, які прокачаєте
  • 0.04
  • 0.04
Завдання
12. Моніторинг
Попереднє завдання
13. Рекламації
Поточне завдання
14. Це шкідливе
Наступне завдання

13. Рекламації

Контекст

Усі ми знаємо, що нічого ідеального не існує  :) І виконати зобов’язання по контракту, не отримавши при цьому жодної рекламації (від лат. reclamatio — заперечення, несхвалення), неможливо. Якщо ви не мали претензій зі сторони клієнта — це зовсім не означає, що все пройшло бездоганно. Можливо, ваш клієнт надто ввічливий чи просто не мав часу висловити негативну думку. А може бути й таке, що він не помітив прогалин у вашій роботі. Але ви самі точно знаєте, ЩО можна було б покращити.

Що потрібно вміти

Дивитися на свою діяльність очима клієнта.