Шановні користувачі!

Ми зупиняємо підтримку сервісу [WOC] online. А з 1 червня 2024 року сервіс буде закрито. Якщо вам потрібна якась інформація, яка зараз опублікована чи зберігається тут, то ще є час її зберегти на інших носіях. Навчальні курси, які стосуються гри Світ Громад, 54 професій ХХІ століття та проекту На емоціях будуть перенесені на інші носії та платформи з відкритим доступом для всіх, хто має на них право.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтесь будь ласка на е-пошту: game@woc.org.ua

Час виконання
60 хв
Складність
Навички, які прокачаєте
  • 0.16
  • 0.16
  • 0.16
Поради до виконання завдання

Для фіксації динаміки показників прогресу рекомендуємо робити письмове опитування учасників після гри,

або до і після гри, якщо таке передбачено робочою гіпотезою.


Завдання
8. Газета
Попереднє завдання
9. Тестування
Поточне завдання
10. Дизайн ігрової сесії
Наступне завдання

9. Тестування

Контекст

Отже, ви висунули свою гіпотезу. Однак для того, аби згодом сформувати власну модель, потрібно цю гіпотезу протестувати. Тобто, дослідити, чи справджується вплив гри, закладений вами в гіпотезі, для вирішення конкретної проблеми. Але двох, трьох чи навіть п'яти ігор буде замало, аби дослідити закономірність та оцінити вплив ігрових сесій на зміну поведінки. Тому виконання цього завдання потребує часу та уважності.


Проводячи ігри для тестування власної гіпотези, ви маєте підібрати таку "формулу" — вдалу комбінацію сценарію, кількості гравців, кількості повторних взаємодій (ігор) із групою, запитань для обговорення та іншого, яка даватиме необхідний результат та згодом викристалізується у вашу модель.


Успіхів!