Шановні користувачі!

Ми зупиняємо підтримку сервісу [WOC] online. А з 1 червня 2024 року сервіс буде закрито. Якщо вам потрібна якась інформація, яка зараз опублікована чи зберігається тут, то ще є час її зберегти на інших носіях. Навчальні курси, які стосуються гри Світ Громад, 54 професій ХХІ століття та проекту На емоціях будуть перенесені на інші носії та платформи з відкритим доступом для всіх, хто має на них право.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтесь будь ласка на е-пошту: game@woc.org.ua

Час виконання
48:00
Складність
Навички, які прокачаєте
  • 0.02
  • 0.02
  • 0.02
  • 0.02
Завдання
1. Кіноклуб
Попереднє завдання
3. Welcome home
Наступне завдання

2. Чи бувають "незручні теми"?

Контекст

Ставлення до “незручних тем” у суспільстві визначає рівень його розвиненості, цивілізованості. 

Однією з тем, про які не прийнято говорити, але яка стосується кожного, є вбиральні. 

Їх стан у приміщеннях, де люди навчаються/ працюють дуже чітко говорить про повагу або її відсутність до тих, хто ними користується. Про що свідчить, наприклад, відсутність кабінок або хоча б перегородок? Про неповагу до особистого простору. 

Бувають і випадки, коли туалетів у приміщеннях взагалі немає, і учні/працівники мають задовольняти елементарні потреби в іншому місці. 

 

За останні рік-два тема вбиралень (у тому числі громадських, тобто вуличних) набирає популярності. Про це починають говорити — і це вже добре, бо якщо є проблема, то можна шукати шляхи її вирішення, щоб покращити життя. 

 

Тому й ми вирішили підняти це питання тут, у челенджі для молоді, яка прагне змін, покращень. Бо все починається із простих речей, елементарної поваги та уваги до інших і до себе. 

Мета та цілі завдання

  • Навчитися діагностувати причини виникнення проблем
  • Перебороти страх “незручних запитань”

Що потрібно знати

1.Сходіть в одну з місцевих шкіл/університет/ державну установу/бібліотеку де Ви працюєте чи часто відвідуєте (або в кілька). Запитайте в директора/завгоспа, як відбувається закупівля туалетного паперу та мила на школу. Якщо цього не відбувається, то чому? Якщо така практика є, то чому саме така? Поспостерігайте за реакцією на ці запитання.

Можливо у вас з’явиться внутрішній опір і небажання це робити. Але челендж на то й челендж, щоб змінювати себе й своє ставлення до певних речей. Прийшовши в школу, і розкажіть про челендж та своє дослідницьке завдання. Так вам буде простіше.  

2. Дослідіть командою стан вбиралень у школі чи іншій державній/комунальній установі у вашій громаді. Чи є там кабінки? Чи закриваються вони? Чи є папір? Мило?

3.Для зарахування завдання опиши відповіді на запитання із попередніх двох пунктів завдання. Опиши реакцію директора/ів на ваші запитання.

 

Також напиши свою думку стосовно того, звідки “ростуть ноги” у проблеми відсутності/неналежного стану вбиралень у громадах/інституціях. .