22. Післясмак
Контекст
Емоції — це зворотний зв’язок від тих, на кого ми якимось чином впливаємо, із ким взаємодіємо. Реалізовуючи контракт, важливо знати, який фінальний післясмак залишився в клієнта після вашої співпраці. Фрустрація? Щастя? Тривога? Задоволення? Емоція — це показник того, добре чи погано ви виконали роботу і з чим пішов від вас клієнт. Не завжди є можливість вичислити цю емоцію, бо виражена вона може бути й словами, і невербально. Або взагалі бути прихованою. Як розуміти, втече від вас ваш клієнт і ніколи не повернеться, чи запропонує вам продовжити контракт чи підписати новий, не на 50 тисяч доларів, а на 150? Зазирнути йому в очі? Спитати? Подивитися на те, як і про що він із вами говорить? Способів може бути безліч.