Шановні користувачі!

Ми зупиняємо підтримку сервісу [WOC] online. А з 1 червня 2024 року сервіс буде закрито. Якщо вам потрібна якась інформація, яка зараз опублікована чи зберігається тут, то ще є час її зберегти на інших носіях. Навчальні курси, які стосуються гри Світ Громад, 54 професій ХХІ століття та проекту На емоціях будуть перенесені на інші носії та платформи з відкритим доступом для всіх, хто має на них право.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтесь будь ласка на е-пошту: game@woc.org.ua

Час виконання
20 хв
Складність
Навички, які прокачаєте
  • 0.04
Завдання
1. Звіримо годинники
Поточне завдання
2. Контракт
Наступне завдання

1. Звіримо годинники

Контекст

Для того, щоб усе, про що йтиметься далі, не здавалося вам незрозумілим чи незвичним, хочемо на старті розтлумачити* кілька понять, якими ми оперуємо у Світі Громад для позначення всього, що стосується делівері-менеджменту. 

* Це одне з найпростіших правил, що допомагає ефективніше доносити свою думку людям: розтлумачуйте. Кожен термін, на якому "спотикається" ваш слухач/читач, вибиває його увагу на кілька хвилин. Тобто людина, почувши/прочитавши невідоме слово, концентрується на ньому й далі не сприймає зміст.

 

Тож що таке делівері?

Делівері (англ. “delivery” - доставка) — це про все, що відбувається з моменту укладання контракту для його, власне, реалізації (успішної чи не дуже). Виконуючи зобов'язання, ви щоразу, у прямому чи переносному сенсі, доставляєте щастя (продукт чи послугу) клієнту.

Контракт — це та сама домовленість (закріплена в будь-якому вигляді), що рухає вами й приводить вас і вашого клієнта в бажану точку. Або не приводить. Бо все залежить від вправності вашого делівері-менеджменту (управління доставкою результату). 

Клієнт. Ним може бути будь-хто, із ким у вас є домовленість про виконання послуги чи доставку продукту: ваш друг, колега чи навіть СЕО (директор). Так, навіть СЕО стає клієнтом, даючи вам чергове завдання на роботі. Бо результатом виконання завдання буде продукт чи послуга. 

Делівері-менеджер — це ви, коли на вас лежить відповідальність за організацію процесу доставки результату. 

Типологія робіт. Усе, чим доводиться оперувати делівері-менеджеру при постановці чи виконанні задач, добре розбивається на кілька категорій: 

ДИЗАЙН: конструювання складних процесів відповідно до очікуваних результатів, етапів в реалізації, оцінка ресурсності при виконанні задач, оцінка ризиків, побудова логіки задач та організація роботи команди. Сюди ж входить розподіл ролей в команді і розробка комерційних пропозицій;

ПЛАНУВАННЯ: формулювання послідовності задач, пошук відповідальних для виконання цих задач, погодження кінцевого вигляду виконання задачі. 

ОЦІНКА: прийом задач від виконавця, оцінка ефективності процесів для їх корекції чи прийняття управлінських рішень

НАВЧАННЯ: самостійна чи групова робота, спрямована на вивчення інших, більш ефективних способів досягнення результатів;

СТОСУНКИ: розвиток стосунків з колегами, клієнтами, партнерами, вирішення поточних дрібних проблем клієнтів, в тому числі колег;

ДЕЛІВЕРІ: виконання поставлених задач: відправити посилку, зверстати сертифікат, запостити відосік і розіслати його на фб тощо. (Тут делівері має більш вузьке й менш масштабне значення). 

РУТИНИ: повторювані процесуальні задачі, які мало змінюються в часі як по формі так і по змісту але важливі для життєдіяльності команди і компанії.