Шановні користувачі!

Ми зупиняємо підтримку сервісу [WOC] online. А з 1 червня 2024 року сервіс буде закрито. Якщо вам потрібна якась інформація, яка зараз опублікована чи зберігається тут, то ще є час її зберегти на інших носіях. Навчальні курси, які стосуються гри Світ Громад, 54 професій ХХІ століття та проекту На емоціях будуть перенесені на інші носії та платформи з відкритим доступом для всіх, хто має на них право.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтесь будь ласка на е-пошту: game@woc.org.ua

Час виконання
45 хв
Складність
Навички, які прокачаєте
Поради до виконання завдання

Я розумію, що досвід користування у Вас ще може бути на цей момент не надто багатим, та все ж таки, спробуйте передати нам свої враження. Можливо у вас вже народились якісь думки та ідеї щодо розвитку проекту. Можливо навіть Ви б хотіли упакувати в подібний навчальний курс (на основі практичних ДЗ) свою експертизу. Ми готові розглядати усі спільні проекти, які стосуються розвитку громад та освіти дорослих.

 

Завдання
15. Чат
Попереднє завдання
16. Нам пишуть
Поточне завдання
17. Як підтримати проект
Наступне завдання

16. Нам пишуть

Контекст

У своїй команді і на цьому ресурсі ми відстоюємо такий принцип —  найпростіший спосіб "пофіксити" систему —  це дати швидкий зворотний зв'язок.

 

Мета та цілі завдання

Отримати якісний зворотний зв'язок.

 

Що потрібно знати

Один із перевірених принципів зворотного зв'язку — правило 4F (нижче розшифровка з прикладами).

  • 1. Факт, що вібувся. —  Я з'їздив у подорож за путівкою Туристичної агенції "Патріот", та вони не виконали одну наперед домовлену сервісну опцію.
  • 2. Відчуття та емоції. — Наче все загалом було добре і ця опція не така вже й важлива. Але осадочок залишився.
  • 3. Інтерпретація того, що відбулось. — Скоріш за все, осад залишився через не зовсім грамотну комунікацію менеджера зі мною.
  • 4. Що з цим робити. — Як правило, краще просто вибачитись і запропонувати якусь компенсацію замість того, щоб довго розповідати, що то не ми винні, то готель нас підвів чи магнітні бурі чи ще щось. Клієнт не повинен це знати. Якщо це покращити — можна суттєво краще виглядати на ринку.