16. Нам пишуть
Контекст
У своїй команді і на цьому ресурсі ми відстоюємо такий принцип — найпростіший спосіб "пофіксити" систему — це дати швидкий зворотний зв'язок.
Мета та цілі завдання
Отримати якісний зворотний зв'язок.
Що потрібно знати
Один із перевірених принципів зворотного зв'язку — правило 4F (нижче розшифровка з прикладами).
- 1. Факт, що вібувся. — Я з'їздив у подорож за путівкою Туристичної агенції "Патріот", та вони не виконали одну наперед домовлену сервісну опцію.
- 2. Відчуття та емоції. — Наче все загалом було добре і ця опція не така вже й важлива. Але осадочок залишився.
- 3. Інтерпретація того, що відбулось. — Скоріш за все, осад залишився через не зовсім грамотну комунікацію менеджера зі мною.
- 4. Що з цим робити. — Як правило, краще просто вибачитись і запропонувати якусь компенсацію замість того, щоб довго розповідати, що то не ми винні, то готель нас підвів чи магнітні бурі чи ще щось. Клієнт не повинен це знати. Якщо це покращити — можна суттєво краще виглядати на ринку.