11. ... це ти!
Контекст
Було б дивно, якби Світ Громад стосувався чогось іншого, аніж громад ;)
Власне і назва і, згодом, сама компанія з'явились як реакція (протест) на застарілі освітні формати та інструменти розвитку громад. Тому і тут все крутиться навколо громади. І від Вас теж залежить якою буде її вигляд для стороннього спостерігача, чи зможете ви організувати зміни спільно зі співгромадянами, і що в результаті зможете виставити на "вітрину".
Мета та цілі завдання
Показати свою громаду зі сторони практичної користі для сторонньої людини (наприклад інвестору). Замість пафосу — факти, замість "багаторічної історії" — презентація можливостей для майбутнього розвитку, замість "культурних надбань" — практична інформація про те, як доїхати, що подивитись і де відзняти новий кінофільм.
Що потрібно знати
Час подосліджувати свою громаду.
Що потрібно вміти
Збирати інформацію різного типу з різних джерел та вишукувати крихти практичної користі, щоб потім дати достатню кількість даних людині, яка захоче до вас приїхати щоб розпочати якийсь бізнес чи іншу співпрацю.