Вхід

← Зеленодольська територіальна громада ← Інвестеційні проекти

Реконструкція ринку по пров. Молодіжний, в м.Зеленодольськ, Апостолівского району, Дніпропетровської області

Характеристики

Основні данні
Тип проекта
комунальна
Тип Власності
Сфера послуг
Комункації
Вода
Електропостачання
Каналізація
Дороги
Запитувана сума
3092575,70 грн.
Котактна особа
Котактна особа
Савченко Андрій Володимирович
Телефон
(05655) 6-22-92
E-mail
gorsovetvk@ukr.net
Файли під скачку

ОПИС

Реконструкція ринку по пров. Молодіжний в м.Зеленодольськ, Апостолівского району Дніпропетровської області. Ринок є одним із ключових об’єктів з обслуговування мешканців житлового масиву.

Його реконструкція сприятиме створенюю додаткові робочі місця, покращить санітарний стан навколоринкової території, допоможе підвищенню рівня умов праці.

Найменування замовника: Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради    

Код в ЄДРПОУ / ІПН  25543291        

Юридична адреса: 53860, Україна, Дніпропетровська область, м.Зеленодольськ, Апостолівський район, вул. Енергетична, 15    

ПАРАМЕТРИ ТОРГІВ

Очікувана вартість                         4`486`317.00 грн (з ПДВ)     

Розмір мінімального кроку пониження ціни   44`863.17 грн

Забезпечення тендерних пропозиції (електронна ганатнія)  22`481.59 грн

Процедура закупівлі                     Відкриті торги

КОНТАКТНА ОСОБА

Ім'я                                                   Анастасія Братчик    

Телефон                                           +380684228547         

Веб сайт                                           http://zelenodolsk.com.ua     

E-mail                                               gorsovetvk@ukr.net

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради

“ЗАТВЕРДЖЕНО”

на засіданні тендерного комітету
виконавчого комітету Зеленодольської міської ради

протокол № 23/09/1 від “23вересня 2016 р.

 

Голова тендерного комітету  А.В. Савченко

23 вересня 2016 р.


ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю


«Реконструкція ринку по пров. Молодіжний в м. Зеленодольськ, Апостолівського району, Дніпропетровської області»


коди згідно класифікаторів ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 -

( ДК 021:2015 : 45000000-7 - "Будівельні роботи")


Зеленодольськ - 2016

ЗМІСТ

тендерної документації


Розділ І. Загальні положення

1.     Терміни, які вживаються в тендерній документації

2.      Інформація про замовника торгів

3.      Процедура закупівлі

4.      Інформація про предмет закупівлі

5.      Недискримінація учасників

6.      Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції

7.      Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції

Розділ ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації

1.     Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації

2.      Внесення змін до тендерної документації

Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

1.     Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції

2.      Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними

3.      Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону

4.      Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

5.      Внесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником

Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозицій

1.     Кінцевий строк подання тендерної пропозиції

2.      Дата та час розкриття тендерної пропозиції

Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції

1.     Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію

2.      Відхилення тендерних пропозицій

Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю

1.     Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

2.      Строк укладання договору

3.      Проект договору про закупівлю

4.      Дії замовника про відмову переможця торгів підписати договір про закупівлю

ДОДАТОК 1. Документи, які вимагаються для підтвердження відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону

ДОДАТОК 2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

 

ДОДАТОК 3. Проект договору

I. Загальні положення 

1.  Терміни, які вживаються в тендерній документації

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

2. Інформація про замовника торгів 

  

повне найменування 

Виконачий комітет Зеленодольської міської ради

місцезнаходження 

Дніпропетровська область, Апостолівський район, місто Зеленодольськ, вул. Енергетична, будинок 15, поштовий індекс 53860

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками 

Братчик Анастасія Андріївна, секретар тендерного комітету, спеціаліст з державних закупівель виконавчого комітету Зеленодольської міської ради

Адреса: Дніпропетровська область, Апостолівський район, місто Зеленодольськ, вул. Енергетична, будинок 15, каб. 104, поштовий індекс 53860

Контактний телефон (05655)62-7-22, 068-42-28547

Електронна пошта  gorsovetvk@ukr.net.

3. Процедура закупівлі 

Відкриті торги 

4.Інформація про предмет закупівлі

 

Назва предмета закупівлі  

 Код  ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - ( ДК 021:2015 : 45000000-7 - "Будівельні роботи") – «Реконструкція ринку по пров. Молодіжний в м. Зеленодольськ, Апостолівського району, Дніпропетровської області»

 

опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції

Детальний опис наведено у Додатку № 2 до тендерної документації.

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 

53860, Дніпропетровська обл., Апостолівський р-н, м.Зеленодольськ, провулок Молодіжний.

Кількість, обсяг, асортимент та якість товарів відповідно до Додатку № 2 тендерної документації.

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 

Протягом 2016 року

5. Недискримінація учасників 

Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах

6. Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано і зазначено ціну  тендерної пропозиції

Валютою тендерної пропозиції є гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів 

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.

У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.

 

II. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації

1. Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації

Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів

2.  Унесення змін до тендерної документації

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.

Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

 

III.  Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

 

1.  Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції

Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:

інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;

інформацією в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;

інформацією про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 2 до тендерної документації);

документами, що підтверджують якість, безпечність товару, та його відповідність державним стандартам України, галузевим стандартами, технічним умовам тощо (декларація, сертифікат, звіт випробувань або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог);

документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) для юридичної особи та копію паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичної особи;

інформацією про субпідрядника (субпідрядників);

документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);

 

Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.

2.  Забезпечення тендерної пропозиції

у разі якщо замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації зазначається:

вид забезпечення тендерної пропозиції: електрона банківська гарантія;

розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% (визначається замовником відповідно до частини першої статті 24 Закону);

строк дії забезпечення тендерної пропозиції:_90_;

застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику:

-відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;

-непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;

-ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;

-ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;

у разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота)

3.  Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції

забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:

закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;

укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру;

відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;

завершення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;

забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:

відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;

непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;

ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;

       ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією

4.  Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними

тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом _90_ днів До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій;

учасник має право:

відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;

погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції

5.  Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону

 

Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації.

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (На підтвердження надається довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність спеціалістів (зазначити прізвища та ініціали), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору).

Учасник-переможець надає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації)

 

6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

    Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації).

7.Інформація про субпідрядників (у випадку закупівлі робіт)

у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю

 

8. Унесення змін або

відкликання тендерної

пропозиції учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.

ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції

1. Кінцевий строк подання

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій

10.10.2016 р. до 15.00 год

Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.

Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.

Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.

2.  Дата та час розкриття тендерної пропозиції :

Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично  та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів  

V. Оцінка тендерної пропозиції

1.Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.

Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою

PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де:

PP – приведена ціна;

P – ціна;

F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;

PV – питома вага критерію “ціна”

2.  Відхилення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:

учасник:

не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону;

- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

переможець:

-    відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

-   не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;

-  наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;

-  тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель

VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю

1.  Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

 Замовник відміняє торги в разі:

-відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;

-неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;

-порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом;

-подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;

-допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;

-відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом;

-про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації;

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:

-якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

-якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;

-скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг;

замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом);

повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель

2.  Строк укладання договору

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.

З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю

3.  Проект договору про закупівлю

Проект договору наведено у Додатку № 3 до тендерної документації.

4. Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю

Основні вимоги до договору про закупівлю

1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

2. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

3. Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.

4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;

5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;

8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.

5. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

Недійсність договору про закупівлю

1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі:

його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону;

його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;

його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.

 

5.  Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув

 

6.Забезпечення виконання договору про закупівлю

замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією;

розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору;

замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин

 

 

 

 

Додаток 1

до тендерної документації

 

 

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ
ПІДСТАВ ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ

Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати документи, видані не пізніше 2 місячної давнини відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій:

Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження.

Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до завершення строку подачі пропозицій повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче.

 

1) Пропозицію, яка включає:

- розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого дефектного акту.

Кошторисна документація  має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5                     версія 3.1.2 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника)  у складі:

- договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);

- зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації  та гл.10 утримання служби Замовника  в розмірі 2,5 %).

- локальних кошторисів;

- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів);

2) довідку в довільній формі про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії трудових книжок, дипломів).

3) довідка з пенсійного фонду про працюючих працівників 1-ДФ  за останній звітний період.

4) довідку  в довільній формі про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні:

5) довідку/документи про дотримання технічних вимог до виробу (вказати виробника, надати копію договору на придбання виробу (за наявності), що надані в Додатку №2 до Оголошення;

6) копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним.

7) копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

8) копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

9) Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):

-   Балансу підприємства учасника (Форма №1);

-   Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);

10) Довідка про матеріали, які буде використовувати учасник з зазначенням походження та якості. Гарантійни лист на використання даного матеріалу в роботі.

11) Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого  органу про те, що  учасник не зареєстрований в офшорних зонах.

12) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.* або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку,  згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції  №441/5 від 27.03.2015)* (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним).

*-документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій

13) заповнену «Форму пропозиції» в довільній формі;

 

14) у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-Учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон);

15) Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі.

16)Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору.

17) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень  директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).

18) інші документи, які Учасник відбору вважає  за доцільним  надати у складі своєї пропозиції.

Якщо документи,  які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються  з посиланням на відповідні норми законодавства України. Учасник повинен передбачити заходи щодо захисту довкілля.

Всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, з підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів належним чином завірені (підпис керівника підприємства та печатка (у разі наявності)

5. Інша інформація:

По закінченню аукціону всі Учасники закупівлі в термін 1 робочий день в електронному вигляді надають розрахункову документацію на суму останнього раунду, відповідно до заявленого Замовником дефектного акту (для розгляду пропозицій).

Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.

Додатки до документації:

Додаток №3 – проект договору          

Додаток 2

                                                                                                    до тендерної документації

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - ( ДК 021:2015 : 45000000-7 - "Будівельні роботи") – «Реконструкція ринку по пров. Молодіжний в м. Зеленодольськ, Апостолівського району, Дніпропетровської області»

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

           

п/п

Обоснова-

ние (шифр

нормы )

Наименование работ и затрат

Единица

измере-

ния

  Коли-

чество

 
 
 
 
1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Раздел 1. Устройство туалетов

 

 

 

 

 

 

ФУНДАМЕНТ

 

 

 

1

Е1-164-2

Разработка грунта вручную в траншеях

глубиной до 2 м без креплений с откосами,

группа грунтов 2

100 м3

0,0745

 

2

Е27-14-4

Устройство подстилающих и

выравнивающих слоев оснований из

щебня шлакового

100 м3

0,00377

 

3

ЕД6-50-19

Сборка и разборка деревянной щитовой

опалубки из щитов опалубки площадью

свыше 1 м2 до 2 м2 для устройства

фундаментов ленточных, шириной, мм до

1000

100м3

0,0833

 

4

ЕД6-62-15

Установка арматуры отдельными

стержнями со сваркой узлов в ленточные

фундаменты, прогоны, ригели, балки,

диаметр арматуры, мм свыше 8 до 12 /5,

48м2х11,93кг/

т

0,

0653764

 

5

С124-21

Горячекатаная арматурная сталь

периодического профиля, класс А-III,

диаметр 10 мм

т

0,

0653764

 

6

ЕД6-68-8

Укладка бетонной смеси в отдельные

конструкции вручную. Объем конструкции,

м3, и способ уплотнения свыше 5,

вибратором

100м3

0,0833

 

7

С1424-

11612

Смеси бетонные готовые тяжелые, класс

бетона В15 [М200], крупность заполнителя

более 20 до 40 мм

м3

8,4966

 

8

Е8-4-7

Гидроизоляция стен, фундаментов боковая

обмазочная битумная в 2 слоя по

выравненной поверхности бутовой кладки,

кирпичу, бетону

100 м2

0,3945

 

 

 

отмостка -------------------

 

 

 

9

ЕН11-2-4

Устройство уплотняемых трамбовками

подстилающих щебеночных слоев

м3

0,545

 

10

ЕН11-11-5

Устройство стяжек бетонных толщиной 20

мм

100м2

0,07788

 

11

ЕН11-11-6

к=10

Добавлять или исключать на каждые 5 мм

изменения толщины бетонной стяжки до

70мм

100м2

0,07788

 

12

Е8-6-1

Кладка наружных простых стен из

кирпича силикатного при высоте этажа

до 4 м

м3

6,671

 

13

С1422-

11080

Кирпич силикатный утолщенный

пустотелый эффективный, размеры

250х120х88 мм, марка М100

1000шт

2,535

 

14

Е7-44-10

Укладка перемычек массой до 0,3 т

100 шт

0,05

 

15

К582821-556

вариант 1

Перемычки ж/б марки 2ПБ10-1 серия

1.038.1-1 вып.1

шт

2

 

16

К582821-558

Перемычки ж/б марки 2ПБ13-1 серия

1.038.1-1 вып.1

шт

2

 

17

К582821-560

вариант 1

Перемычки ж/б марки 2ПБ16-1 серия

1.038.1-1 вып.1

шт

1

 

 

 

КРОВЛЯ ============================

 

 

 

18

ЕН10-16-1

Изготовление и установка стропил

м3

0,131

 

19

РН8-26-2

Устройство обрешетки с прозорами из

досок и брусков под кровлю из листовой

стали

100м2

0,1165

 

20

Е9-42-1

Монтаж кровельного покрытия из

профилированного листа при высоте

здания до 25 м

100 м2

0,1165

 

21

& С111-

1807-1

Профнастил кровельный

м2

12,815

 

22

& С1545-50-

2

Саморезы кровельные

100шт

3,5

 

 

 

Полы ======================

 

 

 

23

ЕН11-11-1

Устройство стяжек цементных толщиной 20

мм

100м2

0,0663

 

24

ЕН11-4-1

Устройство гидроизоляции оклеечной

изолом на мастике битуминоль, первый

слой

100м2

0,0663

 

25

ЕН11-4-2

Устройство гидроизоляции оклеечной

изолом на мастике битуминоль,

последующий слой

100м2

0,0663

 

26

ЕН11-11-1

Устройство стяжек цементных толщиной 20

мм

100м2

0,0663

 

27

ЕН11-29-2

Устройство покрытий из керамических

плиток на растворе из сухой клеющей

смеси, количество плиток в 1 м2 более 7

до 12 шт

100м2

0,0663

 

 

 

Проемы

================================

 

 

 

28

ЕН10-20-1

Заполнение оконных проемов готовыми

блоками площадью до 1 м2 из

металлопластика в каменных стенах жилых

и общественных зданий

100м2

0,007442

 

29

С126-61

вариант 1

Окно металлопластиковое 0,61Х0,61

шт

2

 

30

ЕН10-28-1

Заполнение дверных проемов готовыми

дверными блоками площадью до 2 м2 из

металлопластика в каменных стенах

100м2

0,046837

 

31

С126-61

вариант 2

Дверь входная металлическая  2,07х0,91

шт

1

 

32

С126-61

вариант 3

Дверь межкомнатная 2,0х0,7 с фурнитурой

шт

2

 

33

С1550-38

Монтажная пена Ceresit TS 62

профессиональная универсальная

баллон

5

 

34

& С111-

1849-1

вариант 1

Турбовинт ТХ-132

шт

60

 

 

 

Откосы

===============================

 

 

 

 

 

НАРУЖНЫЕ ОТКОСЫ

 

 

 

35

ЕН15-51-1

Штукатурка оконных и дверных плоских

откосов по камню и бетону

100м2

0,00073

 

36

ЕН15-158-1

Перхлорвиниловая окраска фасадов с

лесов по подготовленной поверхности

100м2

0,00073

 

37

С111-2014-6

Грунтовка глубокопроникающая Ceresit CT

17

л

0,0146

 

38

С111-2016-1

Структурная акриловая краска Ceresit CT 40

л

0,0146

 

 

 

ВНУТРЕННИЕ ОТКОСЫ

 

 

 

39

ЕН15-51-1

Штукатурка оконных и дверных плоских

откосов по камню и бетону

100м2

0,00273

 

40

ЕН15-179-3

Улучшенная окраска стен

поливинилацетатными

водоэмульсионными составами по

штукатурке

100м2

0,00273

 

41

С111-2014-6

Грунтовка глубокопроникающая Ceresit CT

17

л

0,0546

 

42

С111-2016-1

Структурная акриловая краска Ceresit CT 40

л

0,0546

 

 

 

Отделочные работы

=================================

 

 

 

 

 

ПОТОЛОК

 

 

 

43

ЕН15-64-1

Устройство каркаса одноуровневых

подвесных потолков из металлических

профилей

100м2

0,0895

 

44

ЕН15-66-1

Устройство подшивки горизонтальных

поверхностей подвесных потолков

гипсокартонными или гипсоволокнистыми

листами.

100 м2

0,0895

 

45

& С111-

1807-1

вариант 2

ГКЛВ 1200х2000х12,5мм на каркасе

м2

9,3975

 

46

Е12-20-3

Устройство пароизоляции прокладной в

один слой

100 м2

0,0895

 

47

ЕН11-9-1

Устройство тепло- и звукоизоляции

сплошной из плит или матов

минераловатных или стекловолокнистых

100м2

0,0895

 

48

& С111-

1807-1

вариант 3

Утеплитель минеральный 60мм

м2

9,3975

 

49

ЕН15-182-2

Шпатлевка потолков минеральной

шпатлевкой "Cerezit"

100м2

0,0895

 

50

С111-2015-4

Гипсовая шпаклевка финишная Ceresit CT

126

кг

16,11

 

51

С111-2014-6

Грунтовка глубокопроникающая Ceresit CT

17

л

1,79

 

52

ЕН15-179-6

Улучшенная окраска потолков

поливинилацетатными

водоэмульсионными составами по

сборным конструкциям, подготовленным

под окраску

100м2

0,0895

 

53

С111-2016-1

Структурная акриловая краска Ceresit CT 40

л

2,685

 

 

 

СТЕНЫ

 

 

 

54

ЕН15-46-2

Простая штукатурка цементно-известковым

раствором по камню и бетону стен вручную

100м2

0,5138

 

55

ЕН15-23-1

Гладкая облицовка плитками

керамическими глазурованными стен,

столбов, пилястр и откосов [без карнизных,

плинтусных и угловых плиток] без

установки плиток туалетного гарнитура по

кирпичу и бетону

100м2

0,5138

 

 

 

 

Раздел 2. Реконструкция павильона

 

 

 

 

 

 

Демонтажные работы

================================

 

 

 

56

Е9-17-1

к=0,7

Демонтаж металлических стоек

т

0,5557

 

57

С1545-104

(возврат

материала)

Лом металлический

(возврат материала)

т

0,5557

 

58

Е27-18-4

Разборка асфальтобетонных покрытий и

оснований

100 м3

0,0302

 

59

Е1-164-2

Разработка грунта вручную в траншеях

глубиной до 2 м без креплений с откосами,

группа грунтов 2

100 м3

0,241

 

 

 

Устройство водоотлива

=======================

 

 

 

60

Е6-1-1

Устройство бетонной подготовки бетон

тяжелый В 15 (М 200), крупность

заполнителя 20-40мм

100 м3

0,118

 

61

Е7-31-7

Установка между сооружениями лотков

сечением до 0,5 м2 /131 м х 0,022м3/

100 м3

0,02882

 

62

К585821-

Г033

вариант 1

Лотки каналов сборные бетонные ЛВ-

10.16.13,7 с уклоном 5%

шт

131

 

63

Е8-12-3

Установка металлических решеток /131м х

1,6 кг/

т

0,2096

 

 

 

существующие стойки

 

 

 

64

Е13-44-7

Очистка металлических поверхностей

щетками

м2

8,1

 

65

Е13-16-1

к=2

Огрунтовка металлических поверхностей

за два раза грунтовкой ХС-010

100 м2

0,081

 

66

Е13-26-12

к=2

Окраска металлических огрунтованных

поверхностей эмалью ХВ-124 за 2 раза

100 м2

0,081

 

 

 

каркас =========================

 

 

 

67

С111-1096

вариант 1

Труба ф159х4,5, сталь марки С245

т

1,5

 

68

Е9-17-1

Монтаж металлических стоек /17 шт/

т

2,2

 

69

Е46-8-1

Обетонирование стоек

м3

7,9

 

70

Е9-72-1

Изготовление решетчатых конструкций

[стойки, опоры, фермы и др.]

т

30,76

 

71

С111-1120

вариант 1

Труба профильная 80х4, сталь марки  С245

т

0,7

 

72

С111-1120

вариант 1

Труба профильная 80х4, сталь марки  С245

т

6,4

 

73

С111-1120

вариант 2

Труба профильная 40х4, сталь марки  С245

т

0,06

 

74

С111-1131

вариант 1

Труба профльная 60х4, сталь марки С255

т

0,7

 

75

С111-1131

вариант 2

Труба профльная 80х4, сталь марки С255

т

2,5

 

76

С111-1120

вариант 3

Труба профильная 100х4, сталь марки

С245

т

0,9

 

77

С111-1131

вариант 3

Труба профльная 120х80х4, сталь марки

С255

т

6,5

 

78

С111-1120

вариант 4

Труба профильная 200х100х4, сталь марки

С245

т

13

 

79

Е9-22-1

Монтаж стропильных и подстропильных

ферм на высоте до 25 м пролетом до 24 м,

массой до 3 т

т

30,06

 

80

Е9-48-4

Электродуговая сварка при монтаже

покрытий [ферм, балок] одноэтажных

производственных зданий

т

30,06

 

81

Е13-16-1

к=2

Огрунтовка металлических поверхностей

за два раза грунтовкой ХС-010

100 м2

9,67

 

82

Е13-26-12

к=2

Окраска металлических огрунтованных

поверхностей эмалью ХВ-124 за 2 раза

100 м2

9,67

 

 

 

покрытие кровли ================

 

 

 

83

Е12-18-3

Утепление покрытий плитами из

минеральной ваты или перлита на

битумной мастике в один слой

100 м2

0,19

 

84

& С111-

1807-1

вариант 1

Минераловатный утеплитель 60мм

м2

19,57

 

85

Е9-42-1

Монтаж кровельного покрытия из

профилированного листа при высоте

здания до 25 м

100 м2

9,45

 

86

& С111-

1807-1

Профнастил кровельный

м2

1096,3

 

87

& С111-

1849-1

вариант 2

Снегоуловитель с ребрами жесткости 2м

шт

37

 

88

& С111-

1849-1

вариант 3

Конек плоский КП1 2м

шт

21

 

89

& С111-

1849-1

вариант 4

Винт самосверлящийся кровельный 9Т6

шт

2000

 

90

& С111-

1849-1

вариант 5

Заклепка 3,2х6

шт

5320

 

91

РН8-40-4

Устройство из листовой стали

снегоуловителей, коньков

100м

1,16

 

92

Е12-15-1

Устройство мелких покрытий [брандмауэры,

парапеты, свесы и т.п.] из листовой

оцинкованной стали /поз. 4/

100 м2

0,6048

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раздел 3. Канализация

 

 

 

 

93

Е17-1-5

Установка умывальников одиночных с

подводкой холодной воды

10 к-т

0,6

 

94

С130-644

вариант 1

Умывальники в комплекте с кронштейнами,

сифоном бутылочным и выпуском

комплект

6

 

95

С130-629

вариант 2

Подвод резиновый

комплект

6

 

96

С130-629

вариант 3

Кран для умывальника

комплект

6

 

97

Е17-3-1

Установка унитазов с бачком

непосредственно присоединенным

10 к-т

0,2

 

98

С130-629

вариант 2

Подвод резиновый

комплект

2

 

99

С130-901

вариант 1

Унитазы полуфарфоровые и фарфоровые

шт

2

 

100

С113-2305

вариант 1

Гофра к унитазу

шт

2

 

101

Е16-13-2

Прокладка трубопроводов канализации из

полиэтиленовых труб низкого давления

диаметром 100 мм

100 м

0,15

 

102

С113-2226

вариант 2

Трубы полипропиленовые для внутренней

канализации диам. 110 мм

м

15

 

103

С113-2236

вариант 1

Колена канализационные 90 град. из

полипропилена диам. 110 мм

шт

6

 

104

С113-2257

Тройники канализационные 45 град. из

полипропилена диам. 110х110 мм

шт

2

 

105

С113-2257

вариант 1

Тройники канализационные 90 град. из

полипропилена диам. 110х110 мм

шт

2

 

106

С113-2271

Крестовина канализационная 90 град. из

полипропилена диам. 110/110 мм

шт

1

 

107

С113-2291

Ревизия к канализационным трубам из

полипропилена диам. 110 мм

шт

1

 

108

РН20-23-2

Пробивка отверстий в кирпичных колодцах

шт

5

 

109

Е29-176-2

Установка гильз из стальных труб

диаметром 133 мм

10 шт

0,3

 

110

С113-934-1

Трубы стальные электросварные

прямошовные, наружный диаметр 133 мм,

толщина стенки 3,5 мм

м

0,36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раздел 4. Водоснабжение В1

 

 

 

 

111

Е16-14-1

Прокладка трубопроводов водоснабжения

из напорных полиэтиленовых труб

высокого давления наружным диаметром

20 мм с соединением контактной сваркой

100 м

0,2

 

112

Е16-14-2

Прокладка трубопроводов водоснабжения

из напорных полиэтиленовых труб

высокого давления наружным диаметром

25 мм с соединением контактной сваркой

100 м

0,05

 

113

С113-1373

Трубы полиэтиленовые для подачи

холодной воды РЕ 100 SDR 17(1,0 МПа),

наружный диаметр 25х2 мм

м

5

 

114

С113-1689

вариант 1

Трубы полипропиленовые PN 20 д. 20х3,4

мм

м

20

 

115

С113-1722

Колено 90 град. из полипропилена /резьба

наружная/ диам. 20х3/4" мм

шт

1

 

116

С113-1737

Тройник из полипропилена диам. 20 мм

шт

5

 

117

С113-1770

Тройник с наружной резьбой диам. 20х1/2"

мм

шт

2

 

118

С113-993-

11А

вариант 1

Колена из полиэтилена диам. 20 мм/90

град.

шт

5

 

119

С113-1770

вариант 1

Кран шаровый мет с вн резьбой 1/2"

шт

9

 

120

Е16-26-1

Установка счетчиков [водомеров]

диаметром до 40 мм

шт

1

 

121

С1630-1458

вариант 1

Счетчики холодной воды ЛЛТ-25Х

шт

1

 

122

РН15-16-6

Подсоединение новых участков

трубопровода к существующим сетям

водоснабжения или отопления диаметром

50 мм

1 шт

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раздел 5. Вентиляция

 

 

 

 

123

Е20-12-1

Установка решеток жалюзийных

стальных неподвижных односекционных

pешетка

2

 

124

& С126-

1031-1А

вариант 3

Решетка МВ-100

шт

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раздел 6. Освещение

 

 

 

 

125

Е21-24-1

Установка групповых щитков

осветительных на конструкции в готовой

нише или на стене массой до 3 кг

шт

1

 

126

Е21-22-12

Установка выключателей, переключателей

пакетных 2-х и 3-х полюсных на ток до 25 А

100 шт

0,12

 

127

Е21-2-7

Прокладка винипластовых труб,

поставляемых нормализованными

элементами в комплекте, по стенам и

колоннам с креплением накладными

скобами, диаметр условного прохода до 25

мм

100 м

8,92

 

128

С1547-7

вариант 2

Светильник потолочный подвесной

шт

4

 

 

 

Материалы не учтенные ценником    

===================

 

 

 

129

15093-35033

вариант 1

Трехжильный кабель напряжением до 660в

сечением 3.4мм2 ВВГнг

1000м

0,912

 

130

С113-1439-1

вариант 1

Гофротруба ф16

м

892

 

131

1507-3078

вариант 1

Светильник ЛПО-2   40Вт в комплекте с

лампой

шт

105

 

132

С1110-28

вариант 2

Подвесы к светильникам

100шт

2,1

 

133

1507-3078

вариант 2

Прожектор 50Вт LED

шт

8

 

134

С1110-28

вариант 1

Кронштейн

100шт

0,08

 

135

1507-3078

вариант 3

Щит распределительный

шт

1

 

136

1507-3078

вариант 4

Выключатель автоматический 5А

шт

4

 

137

1507-3078

вариант 8

Выключатель автоматический 6,3А

шт

5

 

138

1507-3078

вариант 5

Выключатель автоматический 10А

шт

1

 

139

1507-3078

вариант 6

Выключатель автоматический 16А

шт

1

 

140

1507-3078

вариант 7

Выключатель автоматический 20А

шт

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раздел 7. Заземление

 

 

 

 

141

М8-472-2

Заземлитель горизонтальный в траншее из

полосовой стали сечением 160 мм2

100 м

0,05

 

142

М8-471-1

Заземлитель вертикальный из угловой

стали размером 50х50х5 мм

10 шт

0,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раздел 8. Канализация

 

 

 

 

143

Е1-13-2

тех.ч.

п.1.3.37

к=1,2

Разработка грунта в отвал экскаваторами

"драглайн" или "обратная лопата" с ковшом

вместимостью 0,4 [0,3-0,45] м3, группа

грунтов 2 /при разработке траншей/

1000 м3

0,03177

 

144

Е1-164-2

Разработка грунта вручную в траншеях

глубиной до 2 м без креплений с откосами,

группа грунтов 2

100 м3

0,05

 

145

Е23-1-1

Устройство песчаного основания под

трубопроводы

10 м3

0,361

 

146

ЕН22-11-3

Укладка трубопроводов из полиэтиленовых

труб диаметром 110 мм с гидравлическим

испытанием

1000м

0,015

 

147

ЕН22-34-1

Установка полиэтиленовых фасонных

частей: отводов, колен, патрубков,

переходов диаметром до 110 мм

10 шт

0,1

 

148

С113-2226

вариант 3

Трубы полипропиленовые для канализации

диам. 110 мм

м

15

 

149

С113-2236

Колена канализационные 45 град. из

полипропилена диам. 110 мм

шт

1

 

150

С113-2293

Заглушка к канализационным трубам из

полипропилена диам. 110 мм

шт

1

 

151

РН20-23-2

Пробивка отверстий в кирпичных колодцах

шт

5

 

152

Е16-30-1

Заделка сальников при проходе труб через

фундаменты или стены подвала, диаметр

труб до 100 мм

сальник

1

 

153

Е26-2-3

Изоляция трубопроводов диаметром 89-

133 мм

[цилиндрами][полуцилиндрами][сегментами

из пенопласта], толщина изоляционного

слоя 40 мм

10 м

1,3

 

154

С113-2450

вариант 1

Изоляция для труб ф114

м

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раздел 9. Водоснабжение В1

 

 

 

 

155

ЕН22-11-1

Укладка трубопроводов из полиэтиленовых

труб диаметром до 50 мм с

гидравлическим испытанием

1000м

0,085

 

156

ЕН22-34-1

Установка полиэтиленовых фасонных

частей: отводов, колен, патрубков,

переходов диаметром до 110 мм

10 шт

0,4

 

157

С113-1373

Трубы полиэтиленовые для подачи

холодной воды РЕ 100 SDR 17(1,0 МПа),

наружный диаметр 25х2 мм

м

85

 

158

С113-993-

11Б

вариант 1

Колена из полиэтилена диам. 25 мм/90

град.

шт

4

 

159

Е26-2-1

Изоляция трубопроводов диаметром до 76

мм

[цилиндрами][полуцилиндрами][сегментами

из пенопласта], толщина изоляционного

слоя 40 мм

10 м

7,3

 

160

С113-2443

вариант 1

Изоляция для труб ф27мм

м

73

 

161

ЕН22-36-1

Установка стальных задвижек или

клапанов обратных диаметром до 50 мм

шт

1

 

162

С1630-523

вариант 1

Задвижка ф25мм

шт

1

 

163

Е16-30-1

Заделка сальников при проходе труб через

фундаменты или стены подвала, диаметр

труб до 100 мм

сальник

1

 

  

Додаток 3

 до тендерної документації

 

ПРОЕКТ ДОГОВІРУ

на виконання робіт

 

м. Зеленодольськ                                                                                   «    » _________2016 р.

 

            Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради, в особі міського голови ________________________________, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (надалі - Замовник), з однієї сторонни, і _____________________________ «_____________» (надалі за текстом – Підрядник) в особі директора  ____________., який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, надалі за текстом разом - Сторони, а кожен окремо – Сторона або Контрагент, уклали цей Договір (далі - Договір) про наступне.

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Підрядник зобов’язується за завданням та за кошти Замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи, зазначені в Кошторисі (Додаток № 1 до Договору) (надалі – роботи) щодо об’єкту: ___(надалі – «Об’єкт»), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи.

 

2. ЯКІСТЬ РОБІТ

        2.1.Підрядник повинен надати Замовнику роботи по реконструкції ринку, використовуючи матеріали, якість якого підтверджена висновком державної санітарно-гігієнічної експертизи

3. ВАРТІСТЬ робіт

3.1. Ціна, тобто вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором, зазначена в Кошторисі (Додаток №1). Кошторис за Договором є твердим та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін. Керуючись ст. 3. ст. 6 ЦКУ Сторони погодили відступити від умов абзацу другого ч. 5 ст. 844 ЦКУ та погодили, що після укладення цього договору Генеральний підрядник не має права вимагати збільшення кошторису у зв’язку із будь-яким зростанням (істотним або неістотним) вартості матеріалів та/або устаткування та/або робіт (послуг) що виконуються (надаються Підряднику третіми особами). Сторони погодили, що в разі відмови Замовника від збільшення кошторису Підрядник не має права вимагати розірвання договору протягом 4 (чотирьох) місяців з дати підписання Договору.

3.2. Ціна робіт розрахована на підставі проектно-кошторисної документації та становить:

       Ціна робіт:

       ПДВ (20%)

       Ціна Робіт з ПДВ

      3.3 Ціна Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.  

4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ

4.1.Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт для придбання Генеральним підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт матеріалів, конструкцій, виробів.

            4.2.Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на  поточний рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, але в межах не більше 95% за договорною ціною.

            4.3.Здавання-приймання виконаних послуг оформляється актами виконаних робіт за ф. КБ-2в та довідки за ф. КБ-3. Форма КБ-2в підписується трьома сторонами: Підрядником,Технаглядом, Замовником об'єкту. Замовник протягом 3 (Трьох) днів з дня отримання акту повертає Генеральному підряднику підписаний акт виконаних робіт або мотивовану відмову прийняти Роботи.

4.4.    У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти виконанні Роботи, Сторони складають двосторонній акт із переліком необхідних доробок та строків їх виконання.

4.5.    У разі виявлення Замовником недоліків (дефектів) протягом гарантійного строку він зобов'язаний протягом 5 (П'яти) днів письмово запросити Підрядника для складення відповідного акта про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів). Якщо останній відмовився взяти участь у складенні такого акта, Замовник має право скласти такий акт із залученням незалежних експертів у однобічному порядку і надіслати його Підряднику.

4.6.    Кінцевий розрахунок здійснюється у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та підписання декларації про введення в експлуатацію затвердженої в установчому порядку.

4.7. Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради не несе відповідальності за перерахування коштів, на рахунок Підрядника за виконанні роботи, Державною казначейською службою України.

5.СТРОКИ виконання робіт

5.1.Початок, закінчення Робіт визначаються Календарним графіком виконання Робіт
(Додаток №2), які виконуються з моменту підписання договору, але можуть бути виконані
достроково.

5.2.При простроченні виконання Робіт більш, ніж на 14 (чотирнадцять) днів від Календарного графіка, а також при проведенні Робіт з порушенням завдання, Замовник має право достроково розірвати Договір в односторонньому порядку, повідомивши Підрядника.

5.3.Датою закінчення виконання певних робіт вважається дата їх прийняття Замовником за актом приймання-передачі.

6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ Замовника

 6.1.Замовник зобов'язаний:

-   укласти угоду зі спеціалізованою організацією що здійснює технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті;

-   прийняти в установленому порядку та оплатити виконані роботи, на умовах цього договору:

-   негайно повідомити Підрядника про виявлені недоліки в роботі;

            6.2.Замовник має право:

-   достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов'язань Підрядником, повідомивши про не його у строк не пізніше ніж за 5 (П'ять) днів;

-   зменшувати обсяг закупівлі робіт та загальну ціну Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору;

-   забезпечити здійснення у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність Генерального підрядника, технічний нагляд і контроль за ходом, якістю та обсягами виконання робіт;

-   повернути рахунок Підряднику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених в умовах Договору (відсутність печатки, підписів тощо);

-   відмовитися від прийняття закінчених робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість їх (його) використання відповідно до мети, зазначеної у проектній документації та Договорі;

-    вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Підрядником порушень на протязі трьох днів;

-   ініціювати внесення змін у Договір, або вимагати його розірвання та відшкодування збитків за наявності системних порушень Підрядником умов Договору.

7.ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ підрядника

7.1. Підрядник зобов'язаний:

-   за рахунок замовника та відповідно до проектно-кошторисної документації, та до календарного графіку виконання робіт, виконати роботи для подальшого його монтажу на об'єкті;

-   забезпечити виконання робіт у строки, встановлені Договором та визначені календарним графіком, та передати їх Замовнику;

-   забезпечити виконати Роботи за Договором із дотриманням будівельних норм і правил, що діють на території України. Оформити згідно законодавства України виконавчу документацію, акти прихованих робіт, протоколи випробувань тощо, що входять до компетенції Підрядника, необхідні для здачі об'єкту в експлуатацію;

-   при виконанні Робіт дотримуватися необхідних заходів протипожежної безпеки, техніки безпеки, з охорони праці та довкілля протягом всього терміну проведення Робіт до здачі об'єкту в експлуатацію, відповідно до діючих норм та правил;

-      надати на вимогу Замовнику документи, щодо якості та вартості матеріалів і обладнання, що використовуються на об'єкті на протязі трьох днів з моменту звернення;

-      вести та заповнювати відповідно до будівельних норм загальний журнал робіт по об’єкту;

-      надавати на вимогу Замовника загальний журнал робіт по об’єкту;

-      ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкту до моменту введення в експлуатацію покладається на Підрядника:

-   забезпечити збереження матеріалів та обладнання, результатів виконаних Робіт в робочий час на площі проведення Робіт;

-   до здачі об'єкту в експлуатацію передати Замовнику всю виконавчу документацію, паспорти та сертифікати на використовувані матеріали й обладнання;

-   Підрядник гарантує відповідність Робіт санітарним правилам та нормам, а також гарантує якість закінчених Робіт і змонтованих конструкцій та можливість їх експлуатації протягом не менш 24 (двадцяти чотирьох) місяців.

7.2. Підрядник має право:

-   своєчасно та в повному обсязі отримати плату за виконанні Роботи;

-   у разі невиконання зобов'язань Замовником Підрядник мас право достроково розірвати Договір, повідомивши про це Замовника у строк не пізніше ніж за 5 (П'ять) днів.

8.Порядок забезпечення робіт ресурсами та послугами

8.1.Забезпечення робіт матеріальними та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт, здійснює Підрядник, який відповідає за їх збереження, якість і відповідність проектній документації, умовам Договору. Підрядник зобов’язаний здійснювати контроль якості, кількості та комплектності поставки матеріалів, конструкцій та виробів, на ньому лежить ризик їх випадкової втрати та випадкового пошкодження до моменту здачі всіх робіт за Договором незалежно від того, хто надав матеріал, конструкції та вироби для виконання робіт. Підрядник самостійно (без залучення Замовника) відповідає за неналежну якість наданих ним матеріалів і устаткування, а також за надання матеріалів або устаткування, не обтяженого правами третіх осіб.

8.2.У разі виявлення невідповідності матеріальних ресурсів встановленим вимогам, Сторона, яка їх надала, зобов’язана негайно провести заміну цих ресурсів.

9.організаціЯ робіт

9.1.Підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2).

9.2.Підрядник зобов’язаний повідомляти Замовника у випадку, якщо сповільнення виконання робіт порівняно з графіком буде становити більше 5 (п’яти) календарних днів. Якщо порушення строків виконання робіт виникло з вини Підрядника, останній одночасно із уточненням календарного графіка виконання робіт зобов’язаний розробити заходи з усунення затримання виконання робіт.  

9.3.Підрядник зобов’язаний повідомляти Замовника про виникнення обставин, що залежать від Замовника та загрожують якості або придатності результатів робіт, не пізніше 1 (одного) робочого дня з моменту їх виникнення. Замовник протягом 2 (двох) робочих днів з дня одержання повідомлення від Підрядника надає йому відповідь про прийняті ним рішення щодо усунення зазначених обставин.

9.4.На письмовий запит Замовника Підрядник зобов’язаний протягом 2 (двох) робочих днів від дати отримання запиту письмово надати Замовнику інформацію про:

9.4.1.хід виконання робіт, у тому числі про відхилення від графіка їх виконання (причини, заходи щодо усунення відхилення тощо);

9.4.2.забезпечення виконання робіт матеріальними ресурсами;

9.4.3.результати здійснення контролю за якістю виконуваних робіт, матеріальних ресурсів.

Обсяг інформації повинен бути достатнім для аналізу стану виконання робіт, виявлення наявних проблем, прийняття Замовником необхідних для їх усунення заходів.

9.5.Персонал Підрядника:

9.5.1. 3 метою виконання своїх зобов’язань, передбачених умовами Договору, Підрядник залучить для виконання робіт таких технічних спеціалістів, кваліфікація, досвід і компетенція яких дозволить їм здійснювати відповідний нагляд за дорученими їм завданнями, а також кваліфіковану робочу силу, необхідну для відповідного і своєчасного виконання робіт.

9.5.2.Підрядник не може використовувати матеріальні ресурси та не може виконувати роботи у способи, що загрожують життю та здоров’ю людей, чи призводять до порушення екологічних, санітарних правил, правил безпеки, інших встановлених законодавством вимог та несе відповідальність за їх недотримання.

9.6. Підрядник відповідає за дотримання при виконанні робіт, передбачених цим Договором, чинних в Україні нормативно-правових актів з охорони праці, екологічних, санітарних, протипожежних правил, інших вимог законодавства; за дотримання належного протипожежного, санітарного і технічного стану місця виконання робіт, прилеглих площ (територій). Підрядник відповідає за нещасні випадки під час виконання робіт за цим Договором, а також за шкоду, завдану з вини Підрядника. Шкода, завдана з вини Підрядника особистим немайновим правам фізичної чи юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної чи юридичної особи, відшкодовується Підрядником відповідно до чинного законодавства.

9.7.Підрядник зобов’язаний письмово повідомляти Замовника про перевірки органів державної влади, правоохоронними органами та/або місцевого самоврядування протягом 1 (одного) дня з дати отримання повідомлення про перевірку або з дати початку перевірки, а також у письмовій формі надавати інформацію про результати перевірок, плановані заходи з виконання приписів або усунення виявлених недоліків протягом 2 (двох) днів після проведення перевірки, одержання офіційних документів, що стосуються виконання робіт, передбачених цим Договором.

9.8.Розміщення допоміжних споруд, а також траси прокладання тимчасових інженерних мереж, погоджуються Підрядником з Замовником. Будівництво допоміжних споруд та прокладка тимчасових інженерних мереж здійснюється Підрядником за власний рахунок.

9.9.Підрядник зобов’язаний звільнити будівельний майданчик (фронт робіт) після завершення робіт (очистити від сміття, непотрібних матеріальних ресурсів, тимчасових споруд, приміщень тощо).

10.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

10.1.За невиконання зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність згідно законодавства України.

10.2.Підряник несе відповідальність за неналежне використання, втрату, знищення або пошкодження (псування) з його вини переданих йому замовником матеріальних ресурсів.

10.3.До початку виконання Робіт робітники і фахівці Підрядника повинні пройти вступний інструктаж з охорони праці у відділі охорони праці Замовника.

10.4.Виконання усіх Робіт проводити під безпосереднім керівництвом посадових осіб Підрядника.

10.5.Нещасний випадок, що стався з працівником, який виконував Роботи під керівництвом посадових осіб Підрядника на виділених територіях, об'єктах, дільницях Замовника, розслідується і береться на облік підприємством, працівником якого є потерпілий.

10.6.Відповідальність за безпечне виконання Робіт, забезпечення засобами індивідуального захисту та пристосуваннями покладається на відповідального працівника Підрядника.

10.7.Підрядник несе відповідальність за неналежне використання, втрату, знищення або пошкодження з його вини переданих йому Замовником матеріальних ресурсів.

11.ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

          11.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

          11.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

11.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України.

          11.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 90 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Постачальник повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.

12.ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

          12.1.У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

12.2.У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

13.СТРОКИ ДОГОВОРУ

          13.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін та діє до ____________________ 20___ року. Переніс строків дії договору оформляється належним чином підписаними Сторонами додатковими угодами.

          13.2. Цей Договір укладається і підписується у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу.

14.ІНШІ УМОВИ 

          14.1.Сторона несе відповідальність за правильність вказаних нею в Договорі даних про неї та зобов'язується у випадку їх зміни на пізніше 3 (Трьох) днів з дати такої зміни у письмовій формі повідомляти про це іншу Сторону.

          14.2.Всі виправлення за текстом Договору мають силу та можуть братися до уваги виключно за умови, що вони у кожному окремому випадку датовані, засвідчені підписами Сторін та скріплені їх печатками.

          14.3.Договір складений у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін.

15.Додатки до Договору 

Додаток №1 - Кошторис на виконання робіт.